Re: Start Windows'ow

Autor: Mariusz Fras (maf_at_ub.ists.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 10 Jul 1996 - 16:24:45 MET DST

Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch) wrote:

: Ja tez nie wiem o co Slawkowi chodzi (w tym szczegule zwlaszcza).
: W pierwszej chwili myslalem ze moze laduje sie nastepna kopia
: commnad.com (domyslam sie ze masz command.com) i pamieci nie
: starcza... poza tym moze sprobuj wrzucic tego bata do kartoteki
: windowsow i odpalic, moze czegos tam nie wiedzi.

Well, probowalem rowniez tego. Pamieci jest raczej dosyc (16 MB - i dobre
- sprawdzalem). Acha intalowalem Windowsy bez sieci ale to raczej nie
powinno miec wplywu.
Batch jest prosty : tylko wywolanie win.com - nawet taki nie dziala.
W config.sys bez rewelacji - taki sam w pracy chodzi bez problemow.
Slowem juz sam nie wiem.

--
maf