Re: Start Windows'ow

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Wed 10 Jul 1996 - 14:49:19 MET DST

maf_at_ub.ists.pwr.wroc.pl (Mariusz Fras) wrote:
>Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:
>: >
>: > Swoja droga to nastepny kwiatek do MS.
>
>: A KTO CI MOZE POMOC CHLOPIE? Tak na oko?
>
>Nie calkiem zrozumialem.
>Wiecej informacji nie da sie wyciagnac z systemu (np. win /B nic nowego
>nie zapisuje do loga). Myslalem ze moze ktos juz sie z czyms takim zetknal.
>
>--
>maf

Ja tez nie wiem o co Slawkowi chodzi (w tym szczegule zwlaszcza).
W pierwszej chwili myslalem ze moze laduje sie nastepna kopia
commnad.com (domyslam sie ze masz command.com) i pamieci nie
starcza... poza tym moze sprobuj wrzucic tego bata do kartoteki
windowsow i odpalic, moze czegos tam nie wiedzi.