Re : Pytanie o procedure (de)kompresujaca

Autor: BARTOSZ J. DEKA (DEKA_at_beta.ii.tuniv.szczecin.pl)
Data: Wed 10 Jul 1996 - 11:29:03 MET DST

>Chyba na simtelu lub gabro sa zrodla popularnych propramow do
>kompresji, moze jakies zrodla z linuxa. Jak sie ma zrodlo w C lub
>pascalu to idzie chyba na clipera przerobic. Choc byc moze daloby
>sie wybrac jakas modyfikacje algorytmu ktora bylaby najlepsza dla
>struktury danych (na ogol LWZ jest lepsze of Huffmana czy
>Shanona-Fano ale to nie musi byc regula).
>Pawel
 Pal licho algorytm. Bede szczesliwy jak wogole cos znajde. Z C jest
klopot bo jeszcze sie tym na powaznie nigdy nie bawilem, z Pascala
nigdy nie udalo mi sie wydusic *.OBJ. Szczerze mowiac/piszac mialem
nadzieje na gotowe procedury pisane w assemblerze.

            Pozdrawiam
                    Bartek
                    deka_at_beta.ii.tuniv.szczecin.pl

P.S.
Program ma chodzic na 386 pod kontrola DOS'a.