Re: Re : Pytanie o procedure (de)kompresujaca

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Wed 10 Jul 1996 - 12:04:52 MET DST

DEKA_at_beta.ii.tuniv.szczecin.pl (BARTOSZ J. DEKA) wrote:

> Pal licho algorytm. Bede szczesliwy jak wogole cos znajde.
To sa zupelnie rozne metody i w danym wypadku w zaleznosci od
struktury danych roznica dlugisci moze byc kilkakrotna. Kodowanie
Huffmana
i SF jest ograniczone do entropii (nigdy srednia dlugosc slowa
kodowego nie bedzie mniejsza niz entropia zrodla) LWZ nie. LWZ
nadaje sie lepiej do uporzadkowanych tekstwo, Huffman do
kodowania (nie mylic z kompresja kompresji!!!!!) obrazow i
strumieni danych. W oparciu o LWZ (rozne mutacje) dzialaja
wszytskie arj'ty i zip'y... gdzies widzialem pelno zrodel chyba
na gabro...
Sprawdze, huffmana pisalem kiedys w Pascalu jako czesc pakietu
image processig, chyba ma to tez osobno...

>nadzieje na gotowe procedury pisane w assemblerze.
Nie ma latwo. Ja bym sie cieszyl z samego faktu znalezienia LWZ w
jakimkowiek jezyku. Kiedys dlugo szukalem...

> Pozdrawiam
> Bartek
> deka_at_beta.ii.tuniv.szczecin.pl
>
>P.S.
>Program ma chodzic na 386 pod kontrola DOS'a.

Sorry ale to jest wtorne
Pawel