Re: Command.com vs 4DOS [bylo: W95 i command.com]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 09 Jul 1996 - 15:04:43 MET DST

On Tue, 9 Jul 1996 11:32:44 +0200 Leszek Szczepanow wrote:

>A tak w ogole jest ktos kto wykorzystuje command.com do czegos innego niz:
>odpalenie kolejnej sesji, wykonanie dir, itp ??
>To wlasciwie po co mu 4dosy itp ?
>Niech ktos mi powie jakie ma korzysci ze stosowania innego interpretera
>komend!

Na powyzsze pytanie nie odpowiem - bo to po prostu nie ma sensu.
Ci ktorzy spedzaja sporo czasu pod shell'em - umieja docenic zalety
4DOS czy NDOS. Zas dla tych co robia wylacznie dir i odpalaja jakis
program (sesje ????) rzeczywiscie nie ma sensu tracic czas na
poznawanie tych lepszych shell'i.

Chcialem zwrocic uwage tych, ktorzy maja takie potrzeby (jesli sa wsrod
nich tacy co jeszcze nie zwrocili uwagi) na PC DOS 7.0. Wszystkie MS DOSy
moga sie spokojnie przy nim schowac - najwazniejszy powod - REXX.
Ta zabawke NAPRAWDE warto poznac i uzywac. Pozatym jest na OS/2,
na mainframe'ach, sa portingi na unixa, wiec znajomosc z nim jeszcze nie
raz sie moze przydac. A jako jezyk do skryptow jest po prostu swietny.

Grego