Re: Taki sobie OS

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 09 Jul 1996 - 11:50:52 MET DST

--
 Od
 Slawka Duchnowskiego
 e-mail:     nyce_guy_at_irc.pl
> tmo_at_connie.ots.utexas.edu (Tomasz Orzechowski) wrote in article
<4rsl41$l79_at_nerd.apk.net>...

> Wezmie Ci napisze i znow zbedziesz jakims glupim komentarzem na
> poziomie 4 klasy podstawowki.  I myslisz zes cwany, i ze wszystkich
> zaginasz.  A prawda jest taka, ze nikomu sie nie chce z Toba
> "polemizowac", no moze Jockerowi.  Siebie warci jestescie obaj.

ja nie potzrebuje tej dyskusji do sczescia. Dziwie sie tylko ze ty
mieszkajac i pracujac w USA nie mozesz napisac kolegom w PL jaka estyma
sie cieszy OS/2 w USA.
Napisz ile pod OS/2 jest kopmercjalnego oprogramowania ile sprzetu ile jet
dzialow dotyczcyh tego OS w skle[ach (Egghead, CompUSA itp). Napisz im tez
ile maszyn desktop sprzedaje sie z zainstalowanym os/2. (tylko juz nie o
Optiflexie) I na pisz ile sieci chodzi juz na win NT.
Nie wstyd sie Tomek.