Re: Swieta wojna (PODSUMOWANIE)

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Mon 08 Jul 1996 - 20:18:49 MET DST

    Slawek> A tu sie sypnales bo dla Polakow Yale to wylacznie zamek.

  Ja jestem czlowiek spokojny, ale jak jeszcze raz napiszesz cos
takiego, to niech ja Cie dorwe w swoje rece. A i przez siec dorwe.

  To, ze jestes ograniczony, nie znaczy jeszcze ze masz wszystkich
rownac do swojego poziomu.

  (a wszystko dlatego ze zapomnialem w GNUS wlaczyc chowania
cytowanego tekstu, normalnie tak robie na pl.comp.pecet, co przy
dodaniu S.D. do all.SCORE oszczedza mi nieco nerwow).

zdenerwowany,

--
Jan Rychter
jwr_at_icm.edu.pl