Re: Pojemnosc zlotej plyty

Autor: Rafal Platek (platek_at_biocyb.ia.agh.edu.pl)
Data: Mon 08 Jul 1996 - 19:55:20 MET DST

Jaroslaw Kozak wrote:

> A jakie ma znaczenie czy ona jest zlota,zielona czy niebieska ?

Nie jestem specjalista od CDR, a tylko uzylem slowa, ktore jest potocznym
synonimem plyt przeznaczonych do CDR. Przepraszam za niescislosc.

> Na plycie mozna umiescic ok 550MB (63min) i 700MB (74min) zalezy
> jak przygotowane sa dane. Do tej pory najwieksza ilosc danych jaka
> mialem okazje umiescic na plycie to ok 670MB.
> Wszystko zalezy od oprogramowania jakiego uzywasz.

Konkretnie nie potrafie odpowiedziec. Naped mojego znajomego, na ktorym
bede probowal zapisac ta plyte, to Pinnacle. Oprogramowanie prawdopodobnie
bylo dostarczone razem z tym napedem.
W jaki sposob zmiesciles to 670 MB?

> PS: Oszczedzasz miejsce na plycie nagrywajac wszystko w 1 sesji zamykajac od reki plyte.

Tak wlasnie zamierzam zrobic. Nie wiem tylko, czy liczba 8400 plikow moze nie byc
przeszkoda w zapisaniu moich 640 MB.

                                Rafal
                                mailto:platek_at_biocyb.ia.agh.edu.pl