Re: Pojemnosc zlotej plyty

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 09 Jul 1996 - 21:45:50 MET DST

Rafal Platek <platek_at_biocyb.ia.agh.edu.pl> wrote:
>Tak wlasnie zamierzam zrobic. Nie wiem tylko, czy liczba 8400 plikow moze nie
>byc
>przeszkoda w zapisaniu moich 640 MB.
>
> Rafal
> mailto:platek_at_biocyb.ia.agh.edu.pl

8400 to nie jest jeszcze tak duzo. ale przy takiej drobnicy dobrze jesli
program najpierw zrobi image dysku do jednego pliku, ale nie wszystkie
programy to potrafia. w kazdym badz razie najpierw sprobuj symulacje.
jak przejdzie to rob. jak nie, to kombinuj. mniejsza predkosc, wiekszy
smartdrive (pfe!) itp/itd. wiecej ramu pozyczonego od znajomego :))))))
przy 12MB ram wiekszosc idzie ok, ale czasem to malo.