Re: Co lepsze: modem wewn. czy zewn. ?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 05 Jul 1996 - 23:03:29 MET DST

On Fri, 5 Jul 1996 16:59:01 +0200 Romuald Zylla wrote:

> To moze nalezaloby pomyslec i zaczac produkcje modemow
> wewnetrzno-zewnetrznych :-)
[...]
> proponuje modem montowany w szufladzie tak jak twardy dysk
> albo CD-ROM. Swiatelka moga byc wtedy na czolowce,
> nie spada, mozna wzglednie latwo wyjac i zaniesc gdzie indziej.
[...]

to wcale nnie jest ':-)'
ja bym taki kupil natychmiast
to samo zreszta z SoundBlastrem - chcialbym miec na czolowej
plycie potencjometr i wszystkie gniazda.

ale nie ma co na to liczyc.
90% uzytkownikow ma rozne slimy czy mini-tower,
i absolutnie nie mieliby gdzie tego wepchnac.

Grego

P.S. zreszta nawet i w mojej big-tower zostala juz tylko jedna baja wolna.
  Zaczynam sie rozgladac z very-big-tower.