Re: Szukam ikonek do WWW.

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 05 Jul 1996 - 23:12:10 MET DST

On Fri, 5 Jul 1996 18:11:16 +0200 you wrote:

>Jesli ktos wie gdzie takie leza, to prosze o e-mail.
>
>Szukalem przez archiego, ale znalazl kupe smieci, a jesli bylo cos
>interesujacego, to juz tego tam nie ma, lub nie ma hosta o podanej nazwie.

nie podam ci zadnego konkretnego adresu, ale moge Ci powiedziec
co ja zrobilem w analogicznej potrzebie:
wlazlem do yahoo, i przez menu (nie przez search)
przeskoczylem na 'Computers' potem 'WWW'
i znnalazlem cala kupe Home Pages poswieconych "resources"
tj. ikon, napisow, backgroundow itp.
wszystkie free, wolne od copyrights

Grego