Re: Caviar 1.2 padl na moich oczach !

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 04 Jul 1996 - 13:13:05 MET DST

Grzegorz Szyszlo napisal(-a) :

> kwestia do karpia. co sie karpiu do mnie nie przyznajesz. znajomych juz
> nie poznajesz ? :))))
> a dyski byly z TCH gdyby kto pytal. bezposredniego sprzedawcy nie podam,
> bo i po co. jakie to ma znaczenie ?

Pomijam juz fakt ze podanie tch jako ktoregos_tam sprzedawczy mialo
znaczenie (tch nie sprowadzalo, nie sprowadza i nie bedzie sprowadzac dyskow
WD).

Lepiej abys podal jednak bezposredniego sprzedawce bo tch jako takie nie
handluje dyskami luzem (w szczegolnosci wd). Owszem "bawi" sie w dystrybucje
dyskow IBM ale to jest jedyny dysk do ktorego sie przyznajemy ze dostajemy
bezposrednio od producenta.

Dyski WD posiadane przez nasza firme i oferowane naszym klientom to jest to
co dostarcza na rynek polski firma CCC (wiem ze jest w Warszawie) oraz
(sporadycznie) C2000. Jesli ktos pragnie oceniac jakos tych produktow to
polecam dywagacje n/t tych dwoch dystrybutorow.

--
Wojtek