Re: XXX nie czyta zlotych !

Autor: Slawomir Mateuszczyk (SLAW_at_gazeta.pl)
Data: Thu 04 Jul 1996 - 14:23:53 MET DST

> From: czapkiew_at_uci.agh.edu.pl (Maciej Czapkiewicz)
[...]
> Mysle ze sprawa lezy tez w tym 6xspeed. Np. moje instalacyjne plytki
> do warpa byly czytane przez Hitachi i Mitsumi 4x, a po wlozeniu
> w celach testowych do Aztecha 6x dal sie slyszec odglos lodowki MINSK
> i nie chcial czytac. Podobnie inna stacja 6x. Widocznie byly zle
> wytloczone. Inne plytki sie dobrze czytaja.

To wynika ze zlego wywazenia plytki. Wraz ze wzrostem predkosci czytnika
rosnie predkosc obrotowa plytki.

Proponuje dac ja do wywazenia w najblizszym warsztacie samochodowym. :-)

 Slawomir Mateuszczyk            E-mail: S.Mateuszczyk_at_gazeta.pl
 Network Administrator           http://www.riviera.pw.edu.pl/~smateusz
 Maile z polskimi literami zakodowanymi w MIME/ISO-8859-2 mile widziane.