Re: Caviar 1.2 padl na moich oczach !

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 04 Jul 1996 - 09:05:06 MET DST

maf_at_ub.ists.pwr.wroc.pl (Mariusz Fras) wrote:
>Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:
>: Ja kupilem Caviar 1280KB , ten o dostepie <9ms . nie pamietam symbolu.
>: oczywiscie zaraz po kupnie zajerzdzalem go czym sie tylko dalo.
>: wytrzymal 5 godzin :)))))))) wymienilem na drugi, jeszcze chodzi.
>
>A czym go zajezdzales? Jestem na kupnie i przyda mi sie.
>
>--
>maf

Niczym specjalnym. najpierw jedna wielka partycja dos, kopiowanie calej
plyty CD. potem uporzadkowanie tego dysku z opcja "with directory order".
potem dopchanie dysku zeby zostalo ciut ciut wolnego. potej jeszcze
raz uporzadkowanie.

potem partycjonowanie (os'owym fdiskiem). ponowna instalacja dos, ale
tez os/2. potem kopiowanie czegostam z CD, a potem z kupki na kupke z jednego
katalogu do drugiego. potem przesiadka na NT. potem powrot do samego DOS,
lecz z kilkoma partycjami po 400MB. niestety juz byl zdechniety bo przy
formatowaniu sypal bledami.

dysku nie wkladalem pod lampe rentgenowska, nie rzucalem o
sciane/podloge/sufit (niepotrzebne skreslic).

odglosy z dysku, standardowe. tak na oko jak wszystkie inne kawiary.
ale i tak ze 3 razy glosniejszy od mojego :)))))))) a szybszy tylko ciut.
jakies 5-10%.

aha, jeszcze w miedzyczasie puscilem weryfikacje nosnika, przez ndd.
musialem po prostu zajac sie czyms pozytecznym, wiec go puscilem niech sie
mamla.

czyli krotko mowiac nie robilem kompletnie nic nadzwyczajnego.
ale ten drugi jeszcze zyje :)))

kwestia do karpia. co sie karpiu do mnie nie przyznajesz. znajomych juz
nie poznajesz ? :))))
a dyski byly z TCH gdyby kto pytal. bezposredniego sprzedawcy nie podam,
bo i po co. jakie to ma znaczenie ?