Re: Zaslyszane : M$AV

Autor: _- StryjO -_ (StryjO_at_ComArch.Krakow.PL)
Data: Thu 04 Jul 1996 - 12:11:32 MET DST

Dnia Wed, 03 Jul 1996 14:52:13 GMT, msob_at_ibch.poznan.pl (Michal
Sobkowski) napisal :

>Przypuszczam, ze jest to ponaglenie StryjA, aby wypelnil swe
>zobowiazanie:

>Pytanie zadalem 29.06 i nie bylo dotad odpowiedzi. (Ja osobiscie
>nikogo nie popedzam.)
>Pozdrawiam
>Michal

No to mnie zlapales ;-) Przeczytalem Twoje pytanie ale nie odpisalem,
bo jakos nie mam doswiadczen ze scan95 + vshield. Wprawdzie przez
jakis czas mialem tego vshielda ale wolalem go zmienic na cos innego
(TBAV,F-Prot, DR Solomon) Obiecuje, ze jak bede mial troche czasu to
go przetestuje i podam moja opinie na liste.

PS
Jakos nie daze zaufaniem McAffee'ego - nie potrafie wymienic
konkretnych powodow ,bo troche tego oprogramowania przetestowalem i
juz nie pamietam, ale jakos nie przypadl mi do gustu.

(-: KrUtko i zwiENzle - mailto:StryjO_at_ComArch.Krakow.PL :-)