Re: Zaslyszane : M$AV

Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Wed 03 Jul 1996 - 16:52:13 MET DST

klimek_at_hera.cst.tpsa.pl (Klimek Stanislaw) wrote:

>Co to za list he?

Przypuszczam, ze jest to ponaglenie StryjA, aby wypelnil swe
zobowiazanie:

StryjO_at_ComArch.Krakow.PL (_- StryjO -_) wrote:

>A jak plasujesz scan95 + vshield McAffee'ego?
>Michal

Pytanie zadalem 29.06 i nie bylo dotad odpowiedzi. (Ja osobiscie
nikogo nie popedzam.) Znaki zapytania wyslal Slawek w watku mojego
listu. Przypuszczam, ze zgromiony za przesylanie za duzych cytatow,
tym razem wycial wszystko. Mogl go do tego tez zmusic (jak mnie
ostatnio) kretynski listserwer, nie pozwalajacy wyslac listu, w ktorym
cytowania sa dluzsze od tekstu wlasnego. I to chyba jest wlasciwe
wyjasnienie. Skutek jednak jest taki, ze nie wiadomo o co chodzilo
Slawkowi. Powstaje nowy watek. I tak moze narastac lawinowo.

Pozdrawiam
Michal
Michal Sobkowski
msob_at_ibch.poznan.pl