Re: Caviar 1.2 padl na moich oczach !

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 03 Jul 1996 - 19:50:50 MET DST

Maciej Czapkiewicz (czapkiew_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: A wlasnie, jak to jest z tymi dwoma przeciwstawnymi hipotezami, ze
: WD czesciej padaja lub ze SG czesciej padaja.

No a co powiesz o takiej osobistej statystyce:
1. circa rok temu - padl nam 3mies dysk w Sun'ie. SG, 1GB;
   probowalem odratowac dane z servera Novell - niestety jedna glowica
         SG 1GB przestala czytac;
   znajomym padl dysk w Sun'ie. SG;
   wymienilem klientowi dysk - SG 500, danych nie stracil, ale odglosy
      takie wydawal, ze nawet servis mojego dostawcy nie probowal mi
      wmawiac, ze przeciez dziala. ;[B
   juz nawet nie pamietam u kogo - ale SG - padl.
2. rok obecny - na 10 Caviarow zakupionych w CCC, w ciagu dwoch tygodni
     polowa wrocila do dostawcy.
     3 letni Conner 170 przestal sie krecic. Ale to raczej wina uzytkownika
     bo cos kleilo glowice do talerzy. Po rozkreceniu palcem dane dalo sie
     przegrac.

I tak mowiac szczerze, to oprocz wypadkow takich jak upuszczenie na podloge,
moze jeszcze ze dwa dyski padniete przeszly przez moje rece przez ostatnich
pare lat. Szczescie?

Dyski nie padaja, oprocz 10letnich, SG sprzed dwoch lat i Caviarow
obecnie.
Niestety trafiaja sie felerne partie, wiec trzeba uwazac U KOGO sie kupuje.
Ale CCC WD handluje od lat.

P.S. wlasnie mam klopot co zrobic z kilkoma sztukami SG 120, chyba
5-letnich. Zaden nie chce sie popsuc, wyrzucic szkoda, wykorzystac sie nie
da....

Jarek.