Re: W co inwestowac?

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 03 Jul 1996 - 02:16:35 MET DST

> lech7_at_pse.pl (Lech Szychowski) wrote in article
<4r8nsl$3a3_at_olorin.nask.pl>...
> [...]
> : > Gdybym nie mial stycznosci z ludzmi, ktorzy wlasnie po Twojej
> : > stronie kaluzy zajmuja sie sieciami (w tym Internetem), to moze
> : > i bym uwierzyl, ze oni tacy mocni i oblatani. Ale - na swoje
> : > szczescie i Twoje nieszczescie - mam. I swoje wiem.
> : >
> : Chcesz porownywac stan sieci w USA i w Polsce?
>
> Owszem, chce. I to w dwoch kategoriach:
> (1) Wiedza o sieci przecietnego juzera
> - tu USA lezy na obie lopatki, bo ma tak wielu uzytkownikow Inetu,
> ktorzy nie wiedza o sieci _niczeg_ ponad to, jak wywolac DialUp
A ty wiesz dokladnie jak dziala telewizor? Ale uzywasz, nie? jest tysiace
ludzi ktorzy sa fachowcami w sowich dzidzinach i nie maja czasu zostac
fachowcami w internecie ale musza czy chca z niego korzystac.

> (2) Wiedzy o sieci przecietnego administratora
> - i obawiam sie, ze rowniez tu USA nie bedzie wcale "o klase
> wyzej" od Polski.
Oczywscie zwykle zatrudnia sie tu przyglupow a w Polsce geniuszy.