Re: XXX nie czyta zlotych !

Autor: Maciej Czapkiewicz (czapkiew_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 03 Jul 1996 - 17:39:57 MET DST

Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl) wrote:
: Wojciech Zaborowski (wojciech_at_bull.mimuw.edu.pl) wrote:
: : Sadze, ze wiele osob to zainteresuje: wlasnie kupilem Toshibe 6x
: : i nie czyta mi zlotych
: Tak swoja droga - moze ktos mnie uswiadomi (jeszcze takiego CD co czegos nie
: czyta nie spotkalem), czy takie nieczytanie to niekompatybilnosc
: hardware, czy tylko sterownik od tego CDROM jest w jakis sposob
: niekompatybilny z rozlozeniem sektorow na skutek multisession czy czegos
: takiego...
Mysle ze sprawa lezy tez w tym 6xspeed. Np. moje instalacyjne plytki
do warpa byly czytane przez Hitachi i Mitsumi 4x, a po wlozeniu
w celach testowych do Aztecha 6x dal sie slyszec odglos lodowki MINSK
i nie chcial czytac. Podobnie inna stacja 6x. Widocznie byly zle
wytloczone. Inne plytki sie dobrze czytaja.
MC