Re: W co inwestowac?

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 16:38:13 MET DST

Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:

: > Jak rozumiem, w Hameryce guru internetowi petaja sie po ulicach?
: > Gdybym nie mial stycznosci z ludzmi, ktorzy wlasnie po Twojej
: > stronie kaluzy zajmuja sie sieciami (w tym Internetem), to moze
: > i bym uwierzyl, ze oni tacy mocni i oblatani. Ale - na swoje
: > szczescie i Twoje nieszczescie - mam. I swoje wiem.
: >
: Chcesz porownywac stan sieci w USA i w Polsce?

Owszem, chce. I to w dwoch kategoriach:
(1) Wiedza o sieci przecietnego juzera
    - tu USA lezy na obie lopatki, bo ma tak wielu uzytkownikow Inetu,
      ktorzy nie wiedza o sieci _niczeg_ ponad to, jak wywolac DialUp
      w W95
(2) Wiedzy o sieci przecietnego administratora
    - i obawiam sie, ze rowniez tu USA nie bedzie wcale "o klase
      wyzej" od Polski.

--
	Leszek.