Re: Audix ???

Autor: Tomasz Orzechowski (tmo_at_connie.ots.utexas.edu)
Data: Tue 02 Jul 1996 - 22:33:24 MET DST

Mariusz Studzinski <Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl> wrote:
>No dobra. CO to jest w koncu ten Audix. :)

Ja tez bylem glupkiem, ale jako ze wlasnie mi techniczni podpieli nastepne
3mbit/sec do Alter.Net (testowo bo nie wiem czy chcemy z alternetem w
ogole miec cokolwiek wspolnego, to gorsze jak NASK, naprawde) to sobie
odpalilem Netszkape (na Macu, a co :) i znalazlem www.audixusa.com i
bylbym zadowolony ale nie podejrzewalem ze komus (nawet takiemu co do NYC
na roboty przyjechal z pl~ertoryko) trzeba by 20 minut tlumaczyc co to
mikrofon, mimo ze profesjoanlny czy montowany przez napylenie. Wiec
znalazlem http://www2.pitt.edu/DOC/94/334/47079/phone/audix-info.html -
czyli opis jakiegos systemu do voicemail.

Wiecie, to ze nasz rodak byl w stanie w 20 minut pojac tlumaczenie SD to
chyba jest dobry wynik... Znalazlem ja informacje o dostepnych kursach
obslugi Audixa na tasmach video, przygotowanych specjalnie dla studentow
i pracownikow USL (Univ of South Louisiana)... Dalej mi sie nie chcialo
szukac.

_tmo oswiecajacy, i juz mniej glupi (a moze?) mimo ze dalej fizyczny