Re: stacja A i B

Autor: Tomasz Orzechowski (tmo_at_connie.ots.utexas.edu)
Data: Tue 02 Jul 1996 - 22:14:42 MET DST

Jacek Kijewski <c55610jk_at_cs-boglab.eti.pg.gda.pl> wrote:
> Hmmm. Tak sie nie da, glownie z powodu roznych ksztaltow wtyczek. Kabel
>FDD ma po dwie wtyczki kazdego rodzaju. Stacja A: to ta, ktora wisi na

Da sie da, ino ze ja zalozylem ze na 3.5 i 5.25 beda takie same wtyczki.
Da sie latwo tez jezeli na kablu bedzie 5 wtyczek (czyli kontroler, 2
rozne na 2 rozne flopy, czyli IDE-podobna i MFM-podobna). Jak nie bedzie
to bedzie trzeba i kabel nie pasuje to sa przejsciowki albo po prostu nowy
kabelek. Albo ci Slodowi moga zamienic wtyczki recznie.

Ale jako ze flopy juz dawno zamienione, dyskusja akademiczna ;)

_tmo
ps. a najsmieszniejsze ze oboje mamy racje... musze jasniej pisac :(