Re: W co inwestowac?

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Tue 02 Jul 1996 - 12:08:24 MET DST

"Slawek Duchnowski" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

> [...]
>USA?) chociaz ja mam w domu inna gdzie na srodku jest UK. (0*)
>Co do pojecia o swiecie to musisz zrozumiec ze USA lezy na innym
>kontynencie
>ZE sklada sie ze stanow z ktorcyh wiele jest wieksze do wiekszosci krajow
>Europejskich
>i nauk ao nich zajela by juz duzo czasu.
>Maz MAriusz naturalne dla ciebie eurocentryczen podejscie do geografii i
>pewnie historii. Co jak na pisalem dla ciebi z raczji polozenia naturalne.
>To ze ktos nie wie co jest stolica Belgii (ja nie wiem:) to to samo gdy Ty
Abstrachujac od stolic (to chyba Salt Lake City,to mi przylazi do
lba bez mapy) to wybacz hitoria Utah zaczy sie od dla mnie od
kilku przedstawicieli kosciola Jezusa Chrsytusa Swietchy Dni
Ostanich ktorzy zwiali przed amerykanska tolerancja by cieszyc
sie wielozenstwem (czytalem Ksiege Mormona),
a o dzielnosci Belgow i ich geografii pisal niejeki C. I.Cesar
(nawet film o nimi w Hollywood zrobili!!!!) w pamietnikach
(ktorych obszerne w moim liceum w Kielcach musialem wproc na
pamiec w oryginale (i czego nie zaluje)). Poza tym stolica Belgii
jest jedna z trzech glownych miast unii europejskiej ktora ma w
sumie potencjal ludzki i intelektualny porownywalny z USA. A jak
Cie tak podniecaja porownania obszarow to przypominam ze Mongolia
jest wieksza od ktoregokolwiek stanu USA, a Syberia od calego
USA (naparwde lubie Mogolow i Jakutow i mam nadzieje ze ich nie
obrazam).
pawel