Re: W co inwestowac?

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Tue 02 Jul 1996 - 12:26:57 MET DST

"Slawek Duchnowski" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>Dobre zarty. Liczy sie ostatnia cyfra czyli 1104 pod DOS a DOS jak wiadomo
>to produkt......

Kupiony przez MS kiedy zajmowali sie jeszce tylko tym co umieli
robic dobrze tzn pisaniem interpreterow MS Basica (szkoda ze nie
poprzestali). Poza tym poza MS DOS jest jeszcze, PC DOS7, Novell
DOS 7 (DR DOS), dos propmt linuxa, i wersja freeware DOSa (C DOS?
kiedys to widzialem chyba na simtelu). Wcale nie jestem
zachwycony DOSem, ale ma to do siebie ze jak uruchomie mapisany
przez siebie program to wiem ze mam w miare pelna kontrole nad
komputerem.
Pawel