Re: W co inwestowac?

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 02 Jul 1996 - 00:19:39 MET DST

> Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl (Mariusz Studzinski) wrote in article
<4r8b46$o54_at_olorin.nask.pl>...
> Z tego co wiem w USA dzieci w szkole nie maja wogole geografii a mapa
> swiata produkowana w USA jest dosc charakterystyczna......obie ameryki
> sa w centrum (widzialem na wlasne oczy). Nic dziwnego, ze Amerykanie
> maja takie pojecie o swiecie (pamietam dyskusje z amerykanskim
> nastolatkiem na temat ignorancji Amreykanow - w pewnym momencie on
> wykrzykuje: jesli Europejczycy sa tacy madrzy to czemu zaden kraj
> europejski nie wyslal rakiety w kosmos !!!?? W tej chwili wysiadlem :)
>
> Mariusz Studzinski
Mariusz dziecei nie maja geografii a USA jest potentatem gospodarczym.
Co do mapy to rozumiem dlaczego na srodku bylo USA )moze to byla mapa
USA?) chociaz ja mam w domu inna gdzie na srodku jest UK. (0*)
Co do pojecia o swiecie to musisz zrozumiec ze USA lezy na innym
kontynencie
ZE sklada sie ze stanow z ktorcyh wiele jest wieksze do wiekszosci krajow
Europejskich
i nauk ao nich zajela by juz duzo czasu.
Maz MAriusz naturalne dla ciebie eurocentryczen podejscie do geografii i
pewnie historii. Co jak na pisalem dla ciebi z raczji polozenia naturalne.
To ze ktos nie wie co jest stolica Belgii (ja nie wiem:) to to samo gdy Ty
nie wiesz co jest stolica Utah.
Rozumiesz? To wszytsko jest relatywne i to co wazen dla ciebie nie jest
wazne dla Japonczyka czy Amerykanina.

--
 Pozdrawiam:
 Slawek Duchnowski