Re: W co inwestowac?

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 23:57:09 MET DST

> proga_at_dec1.hep.utexas.edu (Marek Proga) wrote in article
<proga-0107961457190001_at_mac7.hep.utexas.edu>...
> In article <31d7a9aa.13565381_at_news.nask.pl>,
paymon_at_zeus.polsl.gliwice.pl

> [...]
> mam znajomych w malym miescie, maja tam jeden komputer, jeden z belfrow
ma
> do tego klucz, jest grafik. Klasy maja przydzielone godziny, na dziecko
> wypada 15 min.albo mniej i to jest ameryka. Uniwersytety to tez zalezy
od
> wydzialu, humanistyczne sa traktowane po macoszemu.
> Problem polega na tym ze oni nas traktuja jak malpy.
> (mam znajoma z Brazylii, masz pojecie ile razy pytano ja czy tam sa
> samochody, ile razy pytali mnie czy my i Rosjanie pijemy wodke

Co do Uniwersytetow to pan pisze bzdure bo na Pace kazdy student musi miec
konto internetowe. I tak jest w wiekszosci szkol szkoly byly dlugi czas
podstawa bytu internetu.
Co do malp......... A oco co mieli sie pana spytac? Czy jest cos co Polske
czyni slawna na swiecie Jakis produkt? I czy Polska nie miala dlugo
najwyzszego spozycia czystego alkocholu na glowe? Tyle sie o Polsce wie i
tyle Polska znaczy w swiecie, przepraszam nie jest mocarstwem
technologicznym czy naukowym czy znaczacym zrodlem surowca.
Zrezta sie nie przejmuj ja znam czlowieka (MBA) ktorego traktowano w
Polsce doslownie jak malpe bo byl.... czarny. Ludze sie ogladali na ulicy.

Ot, taka kultura.