Re: W co inwestowac?

Autor: Marek Proga (proga_at_dec1.hep.utexas.edu)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 22:57:19 MET DST

In article <31d7a9aa.13565381_at_news.nask.pl>, paymon_at_zeus.polsl.gliwice.pl
(PAyMoN) wrote:

> P.S.4 Wnioski sa dla mnie przykre,jestem w koncu Polakiem.Ale to nie
> znaczy ze mam bys zaslepiony i nie zdawac sobie sprawy z obecnego
> stanu rzeczy.

A czy nie widzisz zaslepienia tego czlowieka z NY. Tam wszystko naj a tu
(w Polsce) ciemnogrod. Tak fajnie wielkie uniwersytety ale male szkoly
naprawde jeszcze gorzej niz w Polsce. Znam to z wlasnego doswiadczenia,
mam znajomych w malym miescie, maja tam jeden komputer, jeden z belfrow ma
do tego klucz, jest grafik. Klasy maja przydzielone godziny, na dziecko
wypada 15 min.albo mniej i to jest ameryka. Uniwersytety to tez zalezy od
wydzialu, humanistyczne sa traktowane po macoszemu.
Problem polega na tym ze oni nas traktuja jak malpy.
(mam znajoma z Brazylii, masz pojecie ile razy pytano ja czy tam sa
samochody, ile razy pytali mnie czy my i Rosjanie pijemy wodke szklankami
do sniadania)

Marek