Re: W co inwestowac?

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 23:48:32 MET DST

> P.S.4 Wnioski sa dla mnie przykre,jestem w koncu Polakiem.Ale to nie
> znaczy ze mam bys zaslepiony i nie zdawac sobie sprawy z obecnego
> stanu rzeczy.
>
> P.S.5 - Wszysko jednak sie bardzo szybko zmienia - mam nadzieje ze ok
> roku 2000 wiekszosc mlodych ludzi w Polsce (glownie szkoly) bedzie
> korzystac z internetu.
Panie Adamie nie bylo moim celem obrazac Polakow. Na prawde. Chcialem
tylko zeby niektorzy spojrzeli na to wszytsko z pewnego kata. Zeby
zauwazyli ze to wlasnie latwosc obslugo MS i MAC doprowadzila w USA i na
calym swiecie do rewolucji komputerowj w wyniku ktorej tenze trafil pod
strzechy. Nie zauwazaj niektorzy ze informatycy czy inni fachowcy to tylko
nieliczy procent wszystkich uzywajacych kaomputery. To tak jak by robic
telewizory w formie: zamiast guzikow i LCD - oscyloskop i unimiernik bo
tak jest wygopdniej fachowcom, aha i bez zadnej obudowy bo to tez klopot.
WIN i WIN95 dalo takim jak mi mozliwosc zabawy w internet. Dalo mi to
mozliwosc poslugiwania sie komputerami, na nauke infoprmatyki nie mam
czasu. I nikt mi go nie da.
Coz wielu na tej liscei uwaza ze najwazniejsze aby komus dopie........lic
nie wazne jak i nie wazne jakie bzdury wypisujac.
Internet dla kazdego studenta a Politechnika Bialostocka ma przylacze

--
 Pozdrawiam:
 Slawek Duchnowski