Re: W co inwestowac?

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 22:13:15 MET DST

> lech7_at_pse.pl (Lech Szychowski) wrote in article
<4r8sts$3a3_at_olorin.nask.pl>...
> [...]
> a nie ja, i zebym nawet byl glownym ksiegowym w General Motors, to i
> tak jestem w porownaniu z nim neptek; wcale sie z tego powodu zle nie
> czuje, bo znam sie na swojej dziedzinie wystarczajaca, zeby nie musiec
> sie dowartosciowywac wywyzszaniem nad mechanikow samochodowych (ktorych,
> jesli takimi sa, szanuje jak wszystkich fachowcow).
>
> : Tyle ze polski rynek komputerowy nie jest w zadnym wypadku
reprezentatywny
> : i to mialem na mysli.
>
> Owszem, polski rynek komputerowy nie jest reprezentatywny dla rynku w
USA,
> 101% right. Ale i vice versa...
>
> --
>
> Leszek.
Leszek, ja przepraszam nie chce cie obrazic ale czy ty rzoumiesz slowo
"reprezentatywny"? Chodzilo mi o to ze na podstwie polskiego rynku nie
mozna wyrabiac sobie pogladu ani tez wyciagac zadnych wnioskow dotyczacych
na temat komputeryzacji wogole i internetu wogole. Dlaczego bo to dopiero
raczkuje to tak jak bys chcial pwoiedziec ze Polska gielda jest typowa
swoatowa gielda i dzialaja tam typowe mecahnizmy gieldowe. (nie chce
rozpoczynac dyskusji na temat gieldy, bron Boze). Obie isntytujce sa
bardzo nietypowe inie sadze aby sie swiat rozwijal w tym kierunku.