Idea DirectX (bylo: W co inwestowac?)

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 16:38:45 MET DST

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>to sie dopiero okaze
>nadchodzi DirectX

>Grego

>P.S. Mam tylko nadzieje ze to tez sie uda malemumiekkiemu spieprzyc
> bo jak nie - to juz bedzie naprawde koniec
>--

Juz z WinG miala byc wielka rewolucja a gierki jak sie wlokly to sie
wloka pod Win95. Z DirectX pewnie bedzie to samo (zreszta juz jest -
widzialem juz pare gierek korzystajacych z DirectX - takie same swiete
krowy)

A zreszta sama idea DirectX jest przeciwstawna idei Win95. DirectX to
bezposredni dostep do hardware'u - kazde urzadzenie musi miec
specjalny sterownik. A przeciez zaleta Win95 mialo byc to, ze
urzadzenia _nie_ sa wykorzystywane bezposrednio ale poprzez warstwe
systemu operacyjnego. Powstanie DirectX samo w sobie swiadczy na
niekorzysc systemu (chodzi mi tu tylko o 'nadawanie' sie Win95 do
gier).

Mariusz Studzinski