Re: W co inwestowac?

Autor: _- StryjO -_ (StryjO_at_ComArch.Krakow.PL)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 17:31:23 MET DST

Dnia 29 Jun 1996 06:25:51 +0200, Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) napisal
:
>P.S. Zwroc uwage na to, ze jezeli ja jestem dla ciebie "z konca swiata"
> to tak samo ty dla mnie jestes "z konca swiata".
> Ale to chyba dla Ciebie za trudne.
No nie wiem, moze Slawek glowkuje wedlug tego kawalu, w ktorym na
dworcu do toalety jest 50 metrow a biegiem 40 ?

> Zawsze (jako stary krakus) myslalem ze nie ma nic gorszego
> niz "warsiawiak" w pierwszym pokoleniu.
Ja tez krakus !

PS
Nie czytalem jeszcze wszystkich postingow, ktore przyszly po TYM, ale
domyslam sie, ze rozgorzala walka miedzy Krakowem a Warszawa ;-)

PPS
Korzystajac z okazji chcialbym zauwazyc, ze :
- ilosc postingow w ciagu jednego dnia przekracza wszelkie granice
(dobrze, ze nie subskrybuje peceta via e-mail tylko moge sobie sciagac
jedynie naglowki - Agent News Reader)
- w wiekszosci sa to postingi niezwiazane z tematem listy (tu sie ktos
moze klocic, ze dyskusje nt. wyzszosci win95 nad os/2 i odwrotnie to
na temat, ale ja uwazam, ze na temat sa jedynie rozmowy nt. win95 albo
na temat os/2)
- ciesze sie, ze zalozylem sobie filtr na S.D.(choc i tak mam
mozliwosc przeczytania jego wypowiedzi w innych postingach). Jesli
chodzi o S.D. to zastanawiam sie, czy on tam przypadkiem nie postawil
jakiegos mailbot'a, ktory w sposob losowy generuje odpowiedzi na
postingi. A dla pamietajacych - a moze S.D. i Tomasz S. to ta sama
osoba ???? (qrcze, strasznie mi ten T.S. zalazl za skore)

PPPS
"Spotykaja sie dwaj studenci ekonomi i jeden pyta drugiego :
- wiesz ile jest 2 razy 2 ?
- a z VATem czy bez ?
"

(-: KrUtko i zwiENzle - mailto:StryjO_at_ComArch.Krakow.PL :-)