RE: Rejestracja modemu

Autor: zbylu_at_complex.complex.com.pl
Data: Sun 30 Jun 1996 - 22:13:41 MET DST

Ja za zarejestrowanie zaplacilem dokladnie 10zl z niewielkim "hakiem"! I nie
dostalem faktury tylko ww. "usluga" byla wyszczegolniona w rachunku
telefonicznym. :)

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-

Byl "technik" - spojrzal na komputra - potem na gniazdko telefoniczne, modem
(tu padla filozoficzna sentencja cyt. "ale maly!") nastepnie spytal sie ile
telefonow mam podlaczonych do sieci. Odpowiadam ze dwa, a on machnal reka i
stwierdzil ze sprawdzenie prawidlowosci instalacji przebieglo poprawnie i zebym
podpisal jakis swistek papieru. Ot i to byla cala praca "technika"
Zbylu

| Zbigniew Zielinski |
| E-mail: zbylu_at_complex.complex.com.pl |
| http://www.complex.com.pl/~zbylu/ |