Re: PC & TV

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sun 30 Jun 1996 - 14:14:01 MET DST

On Sun, 30 Jun 1996 12:11:38 +0200 Mariusz Studzinski wrote:

>To rzeczywiscie niezly pomysl z tym okienkiem w rogu ale pod
>warunkiem, ze sie ma monitor minimum 21 cali - bo przy czternastu to
>bedzie widac aby, ze cos sie rusza. Natomiast cena, nie znam sie
>bardzo na tym, ale tu sie licza chyba prawa produkcji masowej. (drogie
>bo ludzie nie kupuja - a ludzie nie kupuja bo drogie).

no wlasnie,
trzeba tylko troche odwagi.
Jesli zaryzykuja i postawia na to ze produkt ma szanse zostac
produktem masowym moga wypuscic go od razu po takiej cenie
i naklady im sie zwroca. Ja dalbym sobie obciac [...] ze sie uda.

Jesli zas bark odwagi, mozna np. zastosowac jakies bardziej
wyrafinowane strategie rynkowe. Np. przez moduly w czasopismach
do wypelnienia i wyslania w ktorych (potencjalny) klient
zobowiazuje sie kupic dany produkt jesli jego cena wyniesie
ponizej powiedzmy 120$. Z kolei firma zobowiazuje sie go
dostarczyc po tej cenie jedynie jesli dostanie powiedzmy
20000 zamowien.

Grego

Uwaga: Jesli jakas firma uzyje tego sposobu - nalezy mi sie 0.5$
  od kazdej sprzedanej sztuki