Re: ChiWriter -> M$ Word

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sun 30 Jun 1996 - 12:41:22 MET DST

zylla_at_lodz1.p.lodz.pl (Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland) wrote:

>W pakiecie TAGa byl rodzaj konwertera, ktory to jakos przerabial,
>niestety, juz dawno TAGa nie uzywam, wiec szczegolow nie pamietam.
>Ale Bodaszewski (pozdrowienia) sie ostatno skarzyl, ze musi go uzywac
>to moze on to zrobi.

Male uscislenie - ja sam juz nie uzywam, natomiast niektorzy moi
znajomi - jak najbardziej, i robi mi sie niedobrze, jak na nich przy
tej czynnosci patrze :-)
Zrobie, jezeli mi powiesz, gdzie znalezc opis formatu dokumentow
Chiwritera. Niby to widac w pliku na pierwszy rzut oka , ale za
drugim rzutem oka bynajmniej nie wszystko jest oczywiste.
A poza tym 'Chiwriterow jak mrowkow' - nie dam gwarancji, ze
u kazdego dobrze zadziala. Ja np. w czasach radosnej
tworczosci a la Roland Waclawek zrobilem sobie wespol z drugim
rownie zwariowanym facetem wersje 3.11 z Mazovia - tzn. nie bylo
oddzielnych fontow 'ogonkowych', ale kazdy font byl rozszerzony
o literki z ogonkami, a calosc pracowala z polska nakladka
klawiaturowa na Dos i drukowala w trybie tekstowym na SG 10 lub
LC 15 z Mazovia w Epromie - czy ktos jeszcze 'wyrzezbil' cos
podobnego ? Bo jezeli napisze konwerter, to w pierwszym rzedzie
do tego wlasnie wynalazku...

>Sobie tez napisalem jakis rodzaj konwertera, ale na pewno nie obslugiwal
>pietrowych wzorow ani tabelek. Konwertowal tylko czysty text.

Tabelki chyba bede umial obsluzyc, pietrowe wzory - nie wiem,
bo rzadko ich uzywalem.

Jak juz jestesmy przy filtrach Worda - czy komus z Was dziala
prawidlowo filtr z Taga do Worda 6 PL ? Bo u mnie wyp.... sie
skutecznie, wieszajac przy okazji cale W3.x, jezeli dokument
Taga ma strukture bardziej zlozona niz jeden rozdzial o dlugosci
jednej strony. Stron od biedy czasem moze byc wiecej, natomiast
rozdzialow - absolutnie nie. W zwiazku z tym konwersji posredniej
Chiwriter-Tag-Word nawet nie probowalem uruchamiac.

Pozdrowienia

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl