Re: W co inwestowac?

Autor: Marek Proga (proga_at_dec1.hep.utexas.edu)
Data: Sun 30 Jun 1996 - 06:39:52 MET DST

In article <4r313p$7jh_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>, Pawel PYK
<pyk_at_ccagate.ari.ch> wrote:

> [...]

Jest nauka i nauka. Prawdziwa nauke robi sie za twoje pieniadze (tak
naprawde to ty placisz mnie i Tomkowi i nie tylko). Chyba ze nie jestes
uczciwym amery...... i krecisz z podatkami. Zwlaszcza teraz to prywatne
laby inwesuja wto co daje pieniadze jutro. A prawdziwa nauka moze da sie
przerobic na $$$$$$$ dopiero za tydzien moze za miesiac albo nigdy.

Marek