Re: Biedni pecetowcy

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sun 30 Jun 1996 - 03:28:21 MET DST

On Sat, 29 Jun 1996 15:54:29 +0200 you wrote:

>Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
>
>[spis aplikacji]
>Jest jeszcze jedno (zasadnicze) "ale".
>Gdzie kupowac programy pod OS/2? Jak przychodzi co do czego
>(czyli innego programu niz M$-stajnia) to nawet pod Win wcale

wystarczy pojedzdzic troche po web'ie jakas search engine
i znajdziesz.
Na poczatek polecam ci Indelible Blue http://www.indelible-blue.com
wypelniasz "order" i bardzo szybko otrzymujesz do domciu katalog.

>A poza tym skad ja mam wiedziec czy w.cytowane odpowiedniki
>to sa rzeczywiscie odpowiedniki (a nie zestawienie typu
>Photoshop, no ja mu buch, Paintbrush :))) Tego nie ma gdzie
>przeczytac. Niestety, takie zycie...

jezeli masz taki problem to po prostu piszesz do nich (i-b)
ze owszem chcialbym zakupic to a to, ale wydac xx$ "w ciemno"
ci sie nie usmiecha, wiec niech beda ci laskawi przyslac wiecej
materialow a najlepiej jakas wersje demo (lub niech powiedza skad
ja mozna sciagnac).

pozatym oczywiscie OS/2 magazine (i inne czasopisma) zamieszcza
recennzje.
Nie wiem jak tam w Polsce ale w Italii - zaczynaja sie budzic
(z reka w nocniku, rzecz jasna). Praktycznie wszystkie wazniejsze
czasopisma zamiescily artykuly typu "non tutto l'oro che luccica"
(nie wszystko zloto co sie swieci) na temat windoze, i prawie
wszystkie tez pootwieraly stale dzialy poswiecone OS/2.

Symptomatyczne, ze "Scienza e Vita" (odpowiednik naszego wiedza i zycie
czy problemow) otworzyl dzial n/t OS/2 motywujac to nastepujaco:
poniewaz brak odpowiednich dzialow w popularnych czasopismach
komputerowych odczuwany jest bardzo silnie wlasnie przez
"utenti piu' evoluti" (bardziej zaawansowanych) uzytkownikow komputerow
do jakich zaliczaja sie czytelnicy naszego pisma, wiec postanowilismy
wypelnic ta dotkliwa luke.

Grego