Re: W co inwestowac?

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 23:17:02 MET DST

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
: Nie trzeba siegac zreszta az tak daleko - ogromna wiekszosc
: programujacych w Visual Basic'u jest programistami, ze o kant
: dupy rozbic, [sorry, aczkolwiek bez przekonania],
: a mimo tego sa w stanie stworzyc UZYTECZNE aplikacje.

Chyba pomylka Grego. Problem polega na tym, ze program na dzisiejsze
czasy, to ... 10 osobolat przynajmniej, zeby doprowadzic go do stanu
uzytecznosci. No chyba ze mowimy o jakiejs pierdulce typu at-clock.
A 10 osobolat - to nie jest zadanie na zadnego amatora...

: P.S. Ja tu sie bynajmniej nie martwie o siebie - moja specjalnosc
: to embedded systems i wogole programowanie "blisko sprzetu",
: a tu jeszcze dlugo zadne klocki obiektowe nie znajda zastosowania.

o mikroprocesorze Javy czytal :-)..

Jaroslaw Lis