Re: W co inwestowac?

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 13:32:18 MET DST

"Slawek Duchnowski" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

><199606290257.EAA01777_at_malcolm.rmnet.it>...

>Mrozek:

>Co jest ciekawe to to ze to nie prawda. My tylko lubilimy spiewac o takich
>walkach. Wygranych walk jak powstanie slaskie czy 1918 nikt sobie nie

Ale zauwaz podobnie jak Cud na Wisla, Odsziecz wiedenska byly
walkami z przwazajaca sila wroga tyle ze wygranymi. Czy mam nie
cenic Kircholmu tylko dlatego ze 3 tysiace polskiej jazdy
roznioslo 14 tysiecy Szwedow. Im mniej nas tym wieksza nam
chwala... zeby oderwac sie od nauk sislych i czytam sobie De
Bello Galico, Cezar nader rzadko mial przewage (a scisilej to
najczesciej miano nad nim przewage 5 krotna) a mimo to wygrywal.
Ale to juz sie chyba robic pl.comp.pecet.soc.cult.pl
Pawel