Re: W co inwestowac?

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 13:49:02 MET DST

Slawek Duchnowski napisal(-a) :
> Moj argument polegal na tym ze mieszkajc w Poslce nie sposob miec pojecia
> o tym rynku.

Czlowieku !!!! Obudz sie !!! Myslisz ze NYC to juz caly swiat ?!?!!?
naprawde rozumiem juz doskonale co maja niektorzy na mysli mowiac ze
Amerykanin ma wrazenie ze jest pepkiem swiata. Naprawde, oprocz tego kawalka
ziemi istnieje jeszcze cos na swiecie.

> Nie bede adminem, komputery to tylko hobby i narzedzia. Poza tym pisalem o
> win95 jako desktop app a ty mi tu o sieci wyjsciu na internet itp.......

Przepraszam, zachowalem sie jak prostak. Ja tak dwa slowa komentarza: To ze
mozesz wysylac poczte to nie jest spowodowane tym ze na dysku doinstalowales
sobie ikone "internet" tylko tym ze ten zmeczony (przez windoze) pecet jet
podpiety do sieci, ona pozniej do wiekszej, pozniej do jeszcze wiekszej. Od
pewnego momentu ta siec przestaje sie nazywac lokalna a zaczyna nazywac
Internet.

> Mialem na mysli ze oprocz fachowcow w kraju takim jak USA sa tysiace ludzi
> po prostu uzywajacych komputery. Jest duzo ludzi ktorzy nie maja czasu ani
> checi uczyc sie programowania albo czytac manual od Unixa i o to mi
> chodzilo ze dal nas najlepszy jest MS bo prosty w obsludze. W czasach gdy
> obslugi aplikacji trzeba sie uczyc nikomu nie chce sie uczyc jescze
> systemu operacyjnego.

No dosc genialne odkrycie. Rozumiem ze teraz wiedze o m$ bedziemy zdobywac z
mlekiem matki? (Cholera, dlaczego Bill jeszcze na to nie wpadl ?).

> Nie widzialem jescze komputera z OS/2 na biurku i
> nie widzialem takiego laptopa. Nie wiem czy ktos sprzedaje wogole laptopy
> w takiej konfiguracji?

Biedactwo. A wiesz co to jest OS/2? Skoro nigdy takiego nie widziales to
dlaczego twierdzisz ze m$ jest najlepszym systemem?

> To chyba tyle.
> Na razie.

Pozdrawiam.

--