Re: W co inwestowac?

Autor: Stan Kulski (S.Kulski_at_clover.com.au)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 11:47:46 MET DST

At 10:24 29/06/96 +0200, you wrote:

> [...]

HA! HA! HA! HA!
Ale smieszni ludzie, mieszkaja kolo siebie i wymawiaja sobie, ze to koniec
swiata. A my tutaj, co najmniej kilka razy do roku wzdychamy, ze gdyby tak
mieszkac w NY to moznaby weekendy spedzac w POlsce, w ktoryms z suburbow
Warszawy, np w Krakowie,Wroclawiu czy Rzymie.
Ludzie, ja do Perth jade autobusem trzy dni i trzy noce!

Stan Kulski
Australijczyk znad Wisly