Re: K5vsP5 oraz GUSvsAWE

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 06:40:11 MET DST

On Sat, 29 Jun 1996 03:30:55 +0200 Piotr Frydrych wrote:

>26 Jun 96 01:03, Gregorio Kus => All:
>
>A ja wrecz przeciwnie. Muzyka jest dla mnie niezmiernie waznym czynnikiem
>przy ocenie danej gry. Podklad muzyczny nadaje grze atmosfere. Nie bez
>powodu powazne firmy zajmujace sie produkcja gier zatrudniaja caly sztab
>muzykow, aby opracowali oprawe muzyczna do gry.
>
>Np. taka gra jak Magic Carpet, Ecstatica i inne - sluchajac muzyki np. na SB
>PRO, 16 lub innej karcie FM jest zenujace. Tam wogole nie ma muzyki. Ale jak
>slucha sie na AWE, GUS lub WAVETABLE extension, gra wyglada zupelnie inaczej.

no to zapewne tym razem posadzilem buraka, wypowiadajac sie na tematy
o ktorych niwielkie mam pojecie. Faktem jest ze ostatnia gar ktorej
poswiecilem sporo czasu byl wspominany przed kilku dniam Digger
(a tak nawiasem mowiac: ile wynosi WASZ rekord??? [to wasz, odnosi
sie do starych zgredow {jak ja} ktorzy w to grali])

jedyna gra na ktora mialbym ochote to Myst,
ale ani czasu na to nie mam,
ani (mysle) znajomosci angielskiego -
co innego czytac jakies RFC a co innego nurzac sie w takiej
poetyckiej atomsferze.

Grego