Re: W co inwestowac?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 07:13:11 MET DST

On Sat, 29 Jun 1996 05:03:30 +0200 Slawk Duchnowski wrote:

>Chlopie obudz sie. WINdows wygrywaly bo potarfily byc systemem biurowym.
>MS Office i Scheduler i ms Mail sprawily ze ludzie zaczeli organizowac
>prace w workgroups. Robili scheduling dal calcyh grup roboczych.
>Mogli dzielic sie plikami wprowadzac korekty. Przynosilo to zauwazalne
>zyski w efektywnosci.

jezeli piszesz o rozwiazaniach M$ dla workgroups
to znowu walisz jak golab o parapet.
W tym wzgledzie Lotus Notes jest "standardem przemyslowym"
a nie Office + msMail

[...]
>Obudz sie REGO cytujesz jakies teksty o sukcesach OS/2 a kiedy ci pisze
>ze nie istnieje po prostu na tym rynku to mi tu cytujesz jakies ksiazki
>i kolegow Polski.

ani jeden raz nie cytowalem kolegow/ksiazek z Polski
nie dlatego ze gorsze, tylko wlasnie dlatego ze wiedzialem
ze taki argument do Ciebie nie dotrze.
Wszystkie DANE (a nie opinie) pochodzily ze zrodel amerykanskich.

[...]
>PS Przepraszam wszystkich za urazona dume narodowa. Koncze temat bo mam
>lepsze rzeczy do robionia. Nie moge tylko sluchac tych "fachowcow" z
>konca swiata autorytarnie piszacych o produktach MS jak o gownie. Panowie
>lepsi od was tego uzywaja w firmach ktore maja dochody na poziomie
>polskiego dochodu narodowego........

zyje na tum swiecie juz 37 lat (t.j. co najmniej o 20 lat za dlugo)
i jeszcze nie spotkalem "lepszego ode mnie"

jezeli Tobie Slawku sie to tak czesto przydarza
(spotykanie "lepszych" od Ciebie)
to ja Ci goraco wspolczuje
(i radze udac sie do psychologa)
i nie bede juz wiecej z Toba dyskutowal zeby nie draznic Twoich kompleksow.

a produkty M$ pozostana gownem,
bo nie decydowac o tym stadu baranow,
ani o mojej fachowosci
(czy pisac ja z cudzyslowiem czy bez)
ignorantowi

Grego

P.S. Zwroc uwage na to, ze jezeli ja jestem dla ciebie "z konca swiata"
  to tak samo ty dla mnie jestes "z konca swiata".
  Ale to chyba dla Ciebie za trudne.

P.S.2.
  Zawsze (jako stary krakus) myslalem ze nie ma nic gorszego
  niz "warsiawiak" w pierwszym pokoleniu.
  Mylilem sie.
  Otoz jest:
  nowojorczyk w pierwszym pokoleniu