Re: Swieta wojna trwa

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 03:12:51 MET DST

At 04:54 28.06.96 +0200, you wrote:

>--
> Regards:
> Slawek Duchnowski
> e-mail: nyce_guy_at_irc.pl

>inaczej

>Naprawiasz komputery? I do tego ci pecet potrzebny z GUI?

:((( Przeczytaj najpierw swoje pytanie, potem jeszcze raz moja odpowiedz. :(((

a) mam nadzieje, ze nie zakwestionujesz sensu uzywania komputera do badania
sprawnosci zespolow komputerowych
b) do samego naprawiactwa GUI bezposrednio jest zbedny, tylko co zrobic,
jesli niektore programy diagnostyczne sa 'for MS-Windows'?
c) oprocz naprawiania komputerow (i paru urzadzen peryferyjnych - zajrzyj do
slownika co to, a zobaczysz, ze i wbudowany do srodka obudowy PC HDD jest
tez peryferium) na swoim komputerze, tyle ze w 'oryginalnym skladzie' tj.
same moje bebechy, zalatwiam tez swoja 'Serwisu Pecetologicznego
biurokracje'. Mam bloga nadzieje, ze sensu uzywania np. edytora tekstu
kategorii WYSIWYG nie zakwestionujesz.
:->)>)

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki