Re: Swieta wojna trwa

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 03:13:02 MET DST

At 08:00 28.06.96 +0200, you wrote:

>kolejny raz dowodzisz swojej ignorancji.
>Nie mowie ze sie musisz znac (pisalem o uzywaniu telewizorow)
>ale po co sie wypowiadac na tematy o ktorych masz male pojecie?
>Zawod admina sieci (nawet i lokalnej, a co dopiero wlaczonej w internet)
>to jeden z najtrudniejszych zawodow swiata. Zarowno dlatego ze CHOLERNIE
>duzo trzeba umiec (i wciaz sie uczyc bo technologia dopier... jak maly
>samochodzik) to jeszcze w dodatku NIE MA JAK sie tego nauczyc
>(dopoki nie umiesz - nikt ci nie da root login, a dopoki go nie masz,
>g... sie nauczysz; to nie wiedza, ktora mozesz wyciagnac z ksiazek,
> [...]
Grego ma znow racje, nalogowiec albo co ;))?
Tylko, ze znow popelnia blad strategicczny usilujac z pyskowki zrobic
dyskusje merytoryczna. Ktorys juz raz wyglada mi na to, ze S.D. chce sobie
tak po prostu poszczekac.
I znow sytuacja przypomina powiastke o bizuterii i nierogaciznie.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)