Re: V-Fat w starym DOS-ie

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 00:44:51 MET DST

Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl) wrote:
: Poniewaz nie jestem masochista, nie mam zamiaru instalowac od nowa Win
: (zarowno 3.1 jak i 95), wiec po prostu przerzuce systemy na nowy dysk ...
: O ile przy normalnym DOS-ie nie ma z tym problemow, to przy partycji
: V-Fat z tymi jej "genialnymi" dlugimi nazwami jestem zupelnie bezradny...
: Nie da sie (a przynajmniej ja nie potrafie) przerzucic katalogow z
: takimi nazwami na jakikolwiek inny dysk (zreszta xcopy nawet przy
: kopiowaniu na partycje VFat obcina dlugie nazwy do tych badziewi z
: tylda). Z kolei nie bede mogl uruchomic GUI, bo system szuka win.com i calej
: reszty na dysku E:, ktory niestety zostanie przesuniety o jedna litere w
: gore (ech, ta kretynska kolejnosc ustawiania partycji - najpierw wszystkie
: Primary, potem reszta ...)

subst! Dziala pod 95 (tzn. uruchamiamy w Dos95 i odpalamy win),
 co mnie o tyle zaskakuje na +, ze przy 3.xx nie chcial.

: 2. Bardzo czesto uzywam F8 i pozycji 7 ("uruchom stara wersje systemu DOS" ;))
: Poniewaz oczywiscie chce zeby Win startowalo z nowego, szybszego dysku, to
: bede musial zrobic ten sam meches na nowym dysku ... nie chce mi sie
: instalowac na nim DOS-a, a potem okrojonego Win'95 tylko po to, zeby
: miec mozliwosc wyboru starego systemu... Czy jakis program potrafi
: skopiowac caly BOOTrecord na nowy dysk?

Norton Utility/Disk editor. Tylko ostroznie to rob, bo zepsuc wyjatkowo
latwo.
Ale czy potrzebujesz boot record? nie wystarcza tylko pliki *.dos?

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |