Re: W co inwestowac?

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 00:22:28 MET DST

Mariusz Studzinski (cecil_at_klio.umcs.lublin.pl) wrote:
: - Chcialem stworzyc shortcut do jednego programiku i umiescic go na
: desktopie. Klikam na program, robie 'copy' (tak jak w Word), potem
: klikam na desktop i mam do wyboru: 1. Paste 2. Paste (as
: shortcut).Bajer , pewnie tak, ale wygodny jak cholera.

Chyba gruba pomylka, a moze mam za maly monitor? Moj desktop nie zawiera
zadnej ikonki poza standardowymi (dlaczego zostawilem standardowe?
bo nie potrafilem sie doczytac, jak je przeniesc do menu). A dlaczego tak?
bo zbyt czesto mam otwartych kilka programow na caly ekran. Jak sie mam
wtedy dostac do desktopu?

Gdyby tak latwo wprowadzalo sie nowe ikonki do menu na dole...

Jarek.