Re: Swieta wojna trwa

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 18:28:23 MET DST

"Slawek Duchnowski" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>(tzn na

Masz racje, ale nie do konca. Madry szef umie posluchac rady
podwladnych, ktorzy sa specjalistami w jakiejs dziedzinie. Oczywiscie
podwladny tez musi sie wykazac przy tym kultura ( jak dotad jakos
mi to wychodzi) - niestety nie pracuje w centrali firmy tylko w
placowce terenowej, ktora sama nie kupuje sobie sprzetu, ani
oprogramowania.

>Poza ty admin to zwykly techniczny.

Obudz sie czlowieku - moze i zwykly techniczny, ale ma pod swoja
piecza praktycznie wszystkie zapisane w komputerach tajemnice
firmy i jest dosyc wazny. Ja u siebie w firmie podlegam bezposrednio
dyrektorowi, a poza tym licze sie ze zdaniem jeszcze dwoch - trzech
osob na 60 pracujacych. Reszta pracownikow biurowych, jesli chodzi o
prace przy komputerach, wykonuje moje dyrektywy i pracuje na
tym oprogramowaniu, ktore ja im zainstaluje. Jezeli chodzi o
wykorzystanie komputera przez Ciebie w pracy, to admina twojej sieci
mozesz uwazac za Boga, Ojca i Matke jednoczesnie. Oczywiscie z
zastrzezeniem, ze on musi ci zapewnic prawidlowe dzialanie tego
zelastwa, ktore masz na biurku.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl