Re: Swieta wojna trwa

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 00:02:29 MET DST

Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl) wrote:
: mi to wychodzi) - niestety nie pracuje w centrali firmy tylko w
: placowce terenowej, ktora sama nie kupuje sobie sprzetu, ani
: oprogramowania. [..]
: Ja u siebie w firmie podlegam bezposrednio
: dyrektorowi, a poza tym licze sie ze zdaniem jeszcze dwoch - trzech
: osob na 60 pracujacych. Reszta pracownikow biurowych, jesli chodzi o
: prace przy komputerach, wykonuje moje dyrektywy i pracuje na
: tym oprogramowaniu, ktore ja im zainstaluje.

Oj, Gregorzu. A zainstalujesz im to co chcesz, czy to co kaze
centrala_warta_warszawa...

Jarek.