Re: Zaslyszane : M$AV

Autor: Stan Kulski (S.Kulski_at_clover.com.au)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 18:56:56 MET DST

At 13:25 28/06/96 +0200, you wrote:
>Dnia 27 Jun 1996 03:50:31 +0200, rjasicki_at_telbank.pl (B. Ryszard
>Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych) napisal :
>

>PS
>Mam nadzieje, ze po przeczytaniu tego mail'a zmienisz zdanie o mnie (
>raczej moim zabezpieczeniu antywirusowym)
>
>(-: KrUtko i zwiENzle - mailto:StryjO_at_ComArch.Krakow.PL :-)

Czy ktos sposrod kilkuset uczestnikow listy moze pochwalic sie negatywnym
doswiadczeniem z wirusami? Wszyscy pisza o zabezpieczeniach ale czy ktos
przeszedl przez te kleske osobiscie? Nie mowie o wykryciu wirusa, bo sam
zdjalem z systemu ze trzy a Stoned i Michelangelo zachowalem na dyskietce.
Chodzi mi o to, na ile realne jest zagrozenie, a na ile taki przyjemny
dreszczyk literacki i narzedzie do robienia pieniedzy dla industry.

Stan Kulski