Re: ODP: Jaka lista gier

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 16:09:50 MET DST

On Fri, 28 Jun 1996 13:55:52 +0200 StryjO sie popisal wiedza [;->]:

>Dnia 27 Jun 1996 18:42:32 +0200 Andrzej Przygodzki napisal

>Nie wydaje mi sie, zeby przeszukiwala strony WWW jak jej podasz co ma
>znalezc. Z tego co sie orientuje to przeszukuje ona swoja lokalna
>baze, gdzie zgromadzone sa informacje zbierane w webie przez specjalne
>bot'y

Andrzej wcale nie twierdzil ze maszyna przeszukuje strony WWW.
Napisal przeciez - "wyszukuje za ciebie strony WWW"
A czy wyszukuje je online czy z zebranej wczesnie database -
na ten temat Andrzej sie nie wypowiadal.

> - np. u nas na serwerze WWW przegladajac logi znalezlismy zapisy
>swiadczace, ze takie boty nas co jakis czas odwiedzaja. Mozesz tez sam
>zglosic prosbe o wpisanie Twojego URL'a do bazy.

czego i tak nie musisz robic, bo jesli zrobisz ciekawa strone
to ktos zrobi do niej link, i boty czy wormy predzej czy pozniej
Cie znajda.
    [Ja tam nigdzie swoich stron nie zglaszalem, do mojego Anon-maila
     nie ma przejscia z http wymienionego w sig'u, a mimo tego jak
     poszukasz hasla "Anonymous Mail Service" to znajdziesz mnie na
     wszystkich wiekszych search-engines.]
Istotniejsza jest mozliwosc wprost przeciwna - niedawno
uzgodniono specjalny (i obowiazujacy) protokol za pomoca ktorego
robale maja sprawdzac do jakich directories nie maja prawa wstepu.
Mozna zdefiniowac personalne traktowanie kazdego znanego bota
jak rowniez *.

Grego